Les 8 - Posing & Polish

Vanwege de error die ik in de vorige blogpost heb besproken kan ik de armen niet al te veel aanpassen voor de pose waarin ik Bingo wil zetten. Dit vind ik erg jammer, maar ik heb het opgelost door voor een pose te gaan waar de armen nog bijna in dezelfde positie staan, alleen een beetje omhoog zodat het niet te stijf lijkt.
Ik dacht hierbij aan een kind dat doet alsof hij vliegt, zoals de voorbeelden hieronder:
Image result for kids pretending to fly  Image result for kids pretending to fly  Image result for kids pretending to fly
Dit werkt wel een beetje, omdat ik Bingo toch al in een soort rennende pose wilde zetten, en dit detail voegt ook wat toe aan zin kinderlijke karakter. Zoals Bob Ross zegt, "We don't make mistakes, just happy little accidents." :)
Nu dat het model in een beetje een leuke pose staat heb ik hem geüpload op Sketchfab en gespeeld met de post-processing opties.
Op dit blog volgt nog een PMI en één post met de deliverables voor deze module samen.

Comments