Les 4 - Rough Sculpt
Nu dat het model in ZBrush is geïmporteerd, maak ik eerst gebruik van Dynamesh om delen van het model alvast een geheel te maken, zoals de armen, handen en vingers.
Ik heb een beetje last van een probleem met Dynamesh, namelijk dat de vingers en tenen in elkaar versmelten, zelfs bij een hogere resolutie. Dit vind ik vervelend, maar ik ga op zoek naar een oplossing.
Ik voeg ook alvast een aantal kleine details toe aan het model die iets te ingewikkeld waren om in de blockout te maken.
Verder heb ik een aantal voorbeelden op Sketchfab verzameld van de stijl waarin ik ongeveer wil gaan werken. De links naar deze voorbeelden: (1) (2) (3) (4) (5) (6) (7) (8) (9)
Ook is er natuurlijk het Pinterest-board dat ik in mijn eerste post heb gedeeld.
Ik heb een beetje last van een probleem met Dynamesh, namelijk dat de vingers en tenen in elkaar versmelten, zelfs bij een hogere resolutie. Dit vind ik vervelend, maar ik ga op zoek naar een oplossing.
Ik voeg ook alvast een aantal kleine details toe aan het model die iets te ingewikkeld waren om in de blockout te maken.
Verder heb ik een aantal voorbeelden op Sketchfab verzameld van de stijl waarin ik ongeveer wil gaan werken. De links naar deze voorbeelden: (1) (2) (3) (4) (5) (6) (7) (8) (9)
Ook is er natuurlijk het Pinterest-board dat ik in mijn eerste post heb gedeeld.
Comments
Post a Comment